Pohybové kurzy

JÓGA

Je učení jak poznat sama sebe, jak si upevnit tělesné i duševní zdraví. Je to prevence bolestí páteře, harmonie osobnosti, relaxační technika.

JÓGA PRO SENIORY

Jóga je učení jak poznat sama sebe, jak si upevnit tělesné i duševní zdraví. Je to prevence bolestí páteře, harmonie osobnosti, relaxační technika.

CVIČENÍ PODLE METODY „SM SYSTÉM“

Stabilizační a Mobilizační Systém je vhodný pro osoby s problémy bolestí zad, nebo pro ty, kteří chtějí poruchám páteře předejít (sedavé zaměstnání apod.).

TAI-CHI

Sestava 24 čínských cviků, jejíž cvičení zajišťuje přísun vitální energie a pročišťuje jednotlivé energetické dráhy. Jsou klíčem k vytrvalosti, soustředění a udržení si zdraví, mládí a vitality.

ČCHI - KUNG

Čínské zdravotní cvičení Čchi-kung (Qi gong) je jednou z nejcennějších částí kulturního dědictví Číny. Využívá poznatků Tradiční čínské medicíny. Jeho význam a cíl směřují k udržení zdraví, práceschopnosti a prodloužení věku lidí. Aktivní a cílevědomé provádění čchi-kungu harmonizuje člověka a jeho vztah k okolí. Jeho neoddělitelnou součástí jsou různé typy klidových a pohybových meditací, pro dosažení komplexního uzdravujícího stavu.

ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ

Součástí tohoto cvičení jsou cviky na koordinaci, na protažení páteře a posílení problematických svalů.

AEROBIC A BODY STYLING

Cvičební lekce aerobiku a body stylingu trvá 55 – 60 minut. Skládá se z choreografických celků, tvořených jednoduchými cviky nebo kroky, které se cvičí v optimálním tempu.

KALANETIKA

Cvičení, jehož cílem je zpevnění a zformování postavy. Cvičení je založeno na cíleném protahování svalů. Ty se posilují a zároveň se zvyšuje jejich pružnost. Principem této metody je časté opakování pohybů s malým rozsahem. Protože v sadě cvičení nejsou žádné poskoky, je kalanetika vhodná také pro lidi s nemocnými klouby.

POWERJOGA

Je cvičení se zaměřením na prevenci bolestí zad a pohybového aparátu a se zaměřením na posílení zádového,břišního svalstva, koordinaci pohybů.

POHYBOVÁ VÝCHOVA PRO DĚTI A MLÁDEŽ

Nabízíme pohybové kurzy pro děti různého věku.

PILATES

Tato metoda je bezpečná a účinná pro udržování tělesné kondice v jakémkoli věku.

CVIČENÍ PRO ŽENY

Cvičení pro moderní ženy, které chtějí relaxovat pohybem. Prvky aerobiku se kombinují s prvky protahovacími a posilovacími.
Scroll to Top